در مورد تولید محتوا بر اساس اصول سئو نظرات بسیار متفاوت می باشد، چرا باید نظرات انقدر در مورد تولید محتوا سئو مختلف باشد؟
یکی از دلایل این است که هنوز درک درستی از سئو وجود ندارد و علت آن رشد و پیشرفت گسترده ی آن و محبوبیتش درجامعه می باشد.
ابتدا باید بدانیم کاربران به چه علت و چگونه سرچ می کنند و بفهیمم کاربران به دنبال چه چیز می گردند.
همیشه کسب و کار ها به دنبال بالا ترین رتبه در سرچ گوگل می باشند و به دنبال روش های جدید برای رقابت با یکدیگرند بنابراین دلیل تفاوت زیاد در تولید محتوا طبق اصول سئو به سبب تغییر در رفتار مشتریان در فضای آنلاین است.
در این مطالب مفاهیم تولید محتوا بر اساس نکات سئو را برای شما کاربران عزیز فرهم کرده ایم تا با استفاده از آن محتوای خوبی تولید و رتبه بالایی در سئو سایت کسب کنید.
سئو به راحت پیدا شدن مطالب شما درفضای اینترنت کمک می کند وبا تکنیک های مختلف باعث ایجاد استراتژی های جدید می شود درنتیجه باعث افزایش بازدید وب سایت و محتوا سایت در فضای مجازی می شود.
خزنده های وب که توسط موتور های جستجو مانند گوگل برسی محتوا را انجام می دهند نیز بر اساس الگوریتم سرچ عمل می کنند که این نیز بر اساس رفتار کاربران در فضای اینترنت انجام می شود.
بنابراین تولید کننده های محتوا باید به گونه ای تولید محتوا کنند که بر طبق اصول سئو و الگوریتم های موتور های جستجونظیر گوگل باشد و برای مخاطب جذاب باشد.
با توجه به تغییرات دائم سئوعمل کردن طبق بهترین روش های تولید محتواکار دشواری است.
یکی از قوانین سئو چگالی کلمه ی کلیدی است که نباید بیشتر از 2% باشد،در غیر این صورت گوگل صفحه وب شمارا جریمه کرده و رتبه سایت شما نیز تنزل می یابد.
در مطالب وبسایت های فروشگاهی و مرتبط با توضیحات محصول میتوان چگالی کلمه کلیدی تا 4% هم استفاده کرد و لطمه ای به رتبه سایت شما نخواد خورد.
یکی از بخش های مهم سئو در تولید محتوا کلمه ی کلیدی است، در تولید محتوا استفاده از کلمه ی کلیدی ای که سرچ زیادی دارد به خزنده های وب کمک می کند تا محتوا را سریع پیدا و ایندکس کنند.
کلمات کلیدی در سئو باید دقیقا به همان شکلی که در فضای اینترنت سرچ می شود استفاده شود.
گفته می شود در تولید محتوا سئو از علائم نگارشی و حروف اضافی استفاده گردد تا فهم و درک مطلب بهتر باشد ولی نباید در کلمات کلیدی استفاده شود زیرا اثر آن را از بین می برد. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد سئو پیشنهاد می کنیم از مقاله سئو چیست دیدن فرمایید.
بنابراین برای تولید محتوا باید طبق قوانین عمل کرد زیرا ضرر دیده نشدن محتوا بسیار زیاد است.اما راه حل رفع این چالش چیست؟
باید بدانیم که در تولید محتوا مخاطب در الویت می باشد و الگوریتم سرچ گوگل دائما بعلت تغییر رفتار کاربران در فضای اینترنت در حال تغییر است بنابراین تولید محتوا بنا بر سلیقه ی مخاطب باید در حال تغییر باشد.
در تولید محتوا بر طبق اصول سئو باید مخاطب و مشتری هدف خود را در نظر بگیریم و باید بدانیم به دنبال چه چیزی هستند؟چه چیز مخاطب را مجاب به خواندن محتوای ما می کند؟چه موضوعاتی را سرچ میکند؟
بنابراین باید مراحلی را برای خود در نظر بگیریم که شامل:
بعد از آن که برای محتوای خود ایده های لازم را به دست آوردید،در مرحله بعد باید در مورد آن تحقیق کنید تا اطلاعات خود را به روزرسانی یا اضافه کنید و حتی میتوانید برای استفاده از آمار و ارقام از چندین سایت معتبر استفاده کنید و به شکل هایپرلینک آنها را وارد محتوای خود کنید.
برای تضمین کیفیت محتوای نوشته شده ابتدا با استفاده از copyscape یونیک بودن متن را چک کنید،با استفاده از grammarly اشتباهات گرامری و املایی را اصلاح کنید،خودتان نیز متن را خوانده و از لحاظ نوع بیان و پیوستگی معنا و مفهوم آنالیز کنید و تا زمانی که از متن خود کاملا مطمعن نشدید آن محتوا را بار گذاری نکنید.
می توانید با استفاده از تجزیه و تحلیل های وبسایت خود متوجه شوید کدام کدام محتوا در وبسایت شبکه های اجتماعی شما مورد پسند مخاطب قرار گرفته است و بازدید بهتری داشته است،با این کار می توانید منابع بهتری در جهت تولید محتوا و کسب نتیجه ی بهتر استفاده نمایید و به تلاش های خود سمت سوی بهتر و روشن تری بدهید.
برای محتوای سایت فرقی نمی کند سایتی که استفاده می کنیم در طراحی آن از لاراول ، وردپرس و پلتفرم های دیگر استفاده شده است. زیرا تولید محتوا سئو بسیار متفاوت از محتوای یک مجله،روزنامه یا ژورنال می باشد،زیرا در این موارد اگر کیفیت صفحات بالا باشد و مطالب جذاب باشد کافی است تا مورد استقبال قرار گیرد، اما در اینترنت و تولید محتوا سایت باید حتما طبق قواعد سئو عمل کنیم تا سایت بتواند در رتبه بندی،رتبه خوبی به دست آورد و از این طریق بیشتر دیده شود.
شما می توانید برای مشاوره رایگان سئو و تولید محتوا با تیم وبینو در تماس باشید.